Oferta formativa

Manipulació d'aliments.

Formació SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Continua de la Generalitat de Catalunya.

Codi A128-17

Dates presencials

Dissabte 25 de novembre i dissabte 2 de desembre del 2017.

de 09'00 a 14'00

Hores

Escola Efa

c/Vallirana 69 baixos 2

Impartit per:

IADIN Institut d'Assesorament Dietètic i Nutricional

Cuiners, ajudants de cuina, monitors de menjador, personal de neteja, cambrers, venedors i totes les persones que vulguin adquirir els coneixements bàsics establerts a la manipulació d'aliments aplicar-los a l'entorn laboral.

El curs no te cap cost per l'alumne que sigui treballador en actiu, autònom o en situació d'atur. A l'hora de la inscripció s'haurà de presentar la capçalera de la nòmina, el rebut d'autònom o el DARDO, segons el cas particular.

Els aliments

• Tipus d’aliments
  • Contaminació microbiana dels aliments

Manipulació i higiene alimentària

• Higiene del manipulador
  • Higiene del local
  • Pràctiques higièniques per a la manipulació d’aliments

Legislació alimentària aplicable

• Normativa actual genèrica
  • Aliments al•lèrgens i intoleràncies

Objectiu:

• Conèixer els tipus d’aliments i la contaminació a què són susceptibles.
  • Aprendre pautes d’higiene, manipulació i manteniment de locals per tal de treballar amb aliments de manera segura i evitar contaminacions.
  • Conèixer la normativa en matèria d'alimentació i altres problemes relacionats amb l'alimentació no derivats de contaminacions com al·lèrgies i intoleràncies.

Per obtenir la certificació que atorga el Consorci per a la Formació Contínua i l’escola Efa cal superar la prova d’avaluació que es realitzarà el darrer dia del curs i haver assistit al menys el 75% de les hores del curs.

Inscripcions tancades