Qui és qui a l'Efa? Clara Vergés (1975).

Creu que el Gran Barrufet seria un bon director d’activitats de lleure, ja que té experiència, transmet seguretat i llueix uns llampants pantalons vermells sense complexos.

La Clara és fan de Tim Burton i psicòloga, està especialitzada en teràpia i desenvolupament personal, i sabem que és capaç de fer gaudir als alumnes fins i tot en una formació  de Recursos Humans o de  Prevenció de Riscos Laborals.

Li agrada tenir alumnes amb sentit de l’humor, i s’esforça per aconseguir que s’emportin eines de fàcil aplicació pràctica en el seu lloc de treball.
Aconsegueix que els alumnes formulin teories per si mateixos a través de la seva tècnica, infal·lible, de les preguntes absurdes. Consisteix a posar a prova l’enginy dels alumnes fent-los preguntes absurdes per a les quals han de trobar una resposta igualment absurda però que els fa reflexionar i treure el millor de si mateixos.

Si vols saber què fa, la pots seguir a les xarxes socials a FOC Formació, i als seus 2 blocs.

F.O.C. Formació Orientació i CoachingBlog  / Twitter / Facebook FOC
Ballem? Assessorament de parella i individualBlog / Facebook

La Clara és formadors de l'Escola Efa des de l'any 2006. Imparteix cursos especialitzats i classes als cursoso de monitors/es i directors/es de lleure.
L'estiu 2016, un any més, impartirà sessions als cursos intensius: