Qui és qui a l'Efa? Neus Fàbregas (1985)

Els alumnes d’un curs de monitors són com els ingredients d’una paella, tots diferents, tots amb peculiaritats; i junts... junts preparen un àpat de tres estrelles! I, com la paella, no hi ha mai dos cursos iguals.

Per a la Neus els infants no són el futur; són el present! Proposa als seus alumnes que respectin la infància i els explica que els infants poden enriquir els adults tant o més que les persones de qualsevol altra edat.

Sempre treballa amb música, i si entres a una classe seva és molt probable que sentis música de grups d’animació infantil, versions actuals de Xesco Boix o les cançons animades de Txarango.

Un alumne li va dir que després d’una classe seva li ha canviat la visió del lleure, i és per aquests detalls que s’ha fet seva la filosofia del Capità Enciam: “els petits canvis, són poderosos!”.

Psicòloga forense, psicoterapeuta, i apassionada del surf. La Neus està vinculada al lleure des de petita i te un somni: organitzar un casal de surf per a nens amb autisme.

Li podeu seguir la pista al web del seu projecte professional Origo Psicologia i a les xarxes socials Facebook | Twitter | Linkedin.

És formadora de l’Efa des de 2013, imparteix classes de processos grupals i educatius als cursos de monitors/es i directors/es de Lleure.