Saps seduir?

Si has tingut la sort d’assistir a una bona presentació, coneixeràs aquella sensació de voler més, de connexió amb l’orador, de sentir que el temps que has dedicat a aquella persona han estat una bona inversió, i que t’emportes coses que no tenies abans d’asseure’t a escoltar.
A l’Escola Efa sabem que tard o d’hora tothom acaba fent una presentació, un discurs o una reunió en la que ha de parlar davant de gent, coneguda o no, i et volem ajudar a seduir al teu públic. Per això, el proper 27 de desembre comencem un curs per parlar en públic, i comptem amb l’Ivan Carnicero, expert en comunicació i fundador de Speakerslab, que t’ajudarà a descobrir els secrets d'aquest art.

Per que vagis obrint boca, t’oferim algunes recomanacions amb les que podràs millorar les teves presentacions:

# Exposa’t sempre que puguis.

Ja sigui en una reunió de feina, amb els amics o la família, exposa les teves idees amb arguments i seguretat. En aquest entorn conegut, és més fàcil que agafis confiança per quan hagis de parlar davant de gent amb la que no estàs acostumat a fer-ho.

# Pensa què vols aconseguir quan hagis de parlar en públic.

Darrera de cada presentació hi ha un missatge. Quin és el teu? Si ho tens clar trobaràs tantes maneres diferents d’explicar-lo, com diferent públic et puguis trobar al davant.

# Simplifica el missatge.

Quan tinguis molt clar el teu missatge, simplifica’l al màxim, extreu-ne l’essència i seràs capaç d’explicar-lo de manera que tothom el pugui entendre.

# Treu partit del teu llenguatge corporal.

El teu cos parla amb tu, tingues en compte el missatge que estàs donant en cada petit gest.

T’esperem el proper 27 de desembre a l’Escola Efa per explicar-te amb més profunditat aquests i altres recursos que t’ajudaran a millorar les teves presentacions en públic. Aquest és un curs subvencionat pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya
+ info     Inscripció