A Sallent, formació de monitor/a de lleure

De la mà de l'Ajuntament de Sallent estem imparint un curs de Monitors/es d'activitat de lleure infantil i juvenil a 17 persones de la comarca del Bages, amb l'objectiu d'obrir-los portes en l’àmbit del lleure i la dinamització infantil i juvenil.

El curs compta amb 10 alumnes de Sallent i 7 de poblacions veïnes com Artés, Avinyó, Balsareny, Manresa o Santpedor.

La formació es va iniciar el dia 25 de juny i s'allargarà fina al 20 de juliol a la Sala Vilà i Valentí de 9h a 14h.

Un cop tinguin la part teòrica els futurs monitors tindran l'oportunitat de fer pràctiques als casals d’estiu, menjadors escolars i altres projectes educatius de lleure.

El curs va iniciar-se el dia 25 de juny i finalitzarà a finals de juliol i s'allargarà fins al 20 de juliol.

Podeu escoltar el programa que va fer Judith Peñaranda a "Sallent en positiu" sobre el curs de monitor de lleure, inclou una entrevista a Blanca Pascual, formadora de l'Escola Efa, 3 alumnes que estan cursant el curs amb entusiasme i la tècnica de l'Ajuntament Sara Vila.

I aquí podeu accedir a la notícia d'ONA BAGES