A Les Garrigues els monitors/es són un òrgan!

L'Oficina Jove de Les Garrigues, ubicada a Les Borges Blanques, ha donat la oportunitat a 25 alumnes de formar-se com a monitors/es de lleure.

Entre el 25 de juny i el 7 de juliol s'han fet sessions teoricopràctiques presencials impartides per els formadors del Claustre de l'Escola Efa Carlos Fenoll, Laia Porta, Àxel Reberté i Mariona Bosch; i simultàniament s'han realitzat les activitats online (que s'allargaran fins a finals de mes) amb la tutorització de la Clara Vergés.

El dissabte 7 de juliol fou el darrer dia de les sessions presencials i va ser una explossió d'emocions i creativitat, el grup va conseguir una fantàstica cohesió que els ha fet crèxer per convertir-se en excel·lents monitors/es de lleure.

En breu podran iniciar les 160 hores de pràctiques, on podran demostrar les competències per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, organitzant, dinamitzant i avaluant activitats en el marc de la programació general, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Els alumnes, al final del porcés obtindran la titulació de la Direcció General de Joventut, que expedim des de l'Escola Efa, per treballar com a monitor/a de lleure.