Els Joves de la Ribera d'Ebre i la Terra Alta més que un grup!

Aquest juliol hem impartit un curs de monitor/a de lleure organitzat pels serveis de joventut de la Terra Alta i la Ribera d'Ebre amb 25 joves inscrits.

Els alumnes s'han format entre el 2 i el 14 de juliol en un curs intensiu que els hi ha donat eines i recursos per dinamitzar infants i joves en el temps de lleure. Entre Gandesa i Mora d'Ebre els alumnes provinents de diferents municipis han acabat fent un gran equip!

Durant tot el curs ho han donat tot, aprenent i practicant jocs, cançons, activitats... i un munt de creativitat! La cirereta del pastis fou a la darrera sessió, que per grups es van presentar diferents Centrès d'interès: Mag Mac Kevin, l'Arca de Noé, Quiment lo Raïmet, el Món fantasia i el Bandoler.

Les pràctiques, de ben segur, seran una gran experiència per aquests alumnes que podran transmetre a infants i joves els valors i la màgia del lleure.