Solucions reals i pràctiques

Dolors Pérez Santos, alumne del curs de TDAH ens explica la seva experiència al curs:

El que més em va agradar foren les estratègies factibles a situacions que ens trobem a diari. I em va servir de molt: per recordar i actualitzar conceptes, per intercanviar idees i per fer treball en equip buscant estratègies aplicables a la realitat del dia a dia.

Va ser un curs de solucions reals i pràctiques, al ser pocs alumnes podíem intercanviar experiències i idees. Poca teoria i molt parlar de situacions que ens trobem a diari.

És una formació que es diferència d’altres en el fet de que ens afronta el tema des de la realitat del dia a dia.
Es van donar moltes idees que es poden aplicar, a més a  més va ser molt fàcil dialogar amb la professora i les companyes del curs.