Les formadores van crear un ambient agradable per treballar

Sara Mañé, alumne del curs de TDAH i TEA, ens explica la seva experiència al curs:

Els dos em van agradar perquè són molt dinàmics, vam fer sortides, treballàvem amb jocs, vam fer dinàmiques enfocades als infants, activitats per intentar que dins de l'àmbit escolar tinguin el seu espai i es sentin compresos.
Treballàvem en grup i sempre sortíem amb moltes activitats, jocs i dinàmiques per poder aplicar.

El que més em va agradar és que les formadores van crear un ambient agradable per treballar: portaven molts jocs, eren molt creatives i surtiem amb moltes ganes de fer coses i provar-les.

Crec que els dos monogràfics m'han servit sobretot per treure'm llegendes urbanes del cap, per trobar eines i posar-les en comú a la meva feina, tant amb els infants com amb els companys.

La manera i la forma que la Clara i la Núria tenen organitzat els monogràfics és un dels punts forts d'aquests i que els diferencia de les altres formacions que he fet. Sortir de l'aula i que et portin a llocs màgics on també hi ha un equip de professionals increïbles.
Els tornaria a repetir!!!!

Ja estic esperant noves formacions ;)