Estiu 2019: formem a professionals per treballar amb les persones

Aquest estiu a #Valls #Vilafranca del Penedès #Barcelona #Malgrat de Mar i molts altres llocs!

L'Escola Efa som una iniciativa de l’Acellec, l’Associació Catalana d’Empreses del Lleure, l’Educació i la Cultura.

70 empreses sòcies a Catalunya

19.000 contractacions laborals l’any

8.000 llocs de treball estables de mitjana

serveis en 510 centres escolars

90 activitats educatives a l’estiu

40.000 usuaris setmanals en centres culturals

45 cases de colònies de gestió pròpia

Demostrant diàriament que és possible fer empresa al mateix temps que educar, contribuint al benestar dels ciutadans i promoure l’activitat econòmica des de diferents projectes:

SERVEIS EDUCATIUS
A LES ESCOLES
COLÒNIES SOCIOCULTURALS
Activitats extraescolars, casals, menjadors, transport escolar, etc  Colònies d’estiu, colònies escolars, estades i activitats familiars  Equipaments culturals, serveis de joventut, ludoteques, etc.

Des de l’Escola Efa proposem una formació on es troben tots aquests espais de lleure educatiu amb forts valors socials, ambientals i culturals, i ho fem partint de les necessitats del sector laboral, seguint les línies de la professionalització, el rigor i la qualitat.

Més de 200 cursos l’any i 3.000 alumnes en tots els formats

Pràctiques garantides i respectuoses amb les alumnes

Borsa de treball especialitzada en el sector

Perspectiva de gènere en tota l’oferta formativa

Plataforma pròpia e-learning

Som una Escola de Formació reconeguda per la Direcció General de Joventut i impartim formació de monitors/es i directors/es de lleure segons l'ordre BSF/192/2015 de 18 de juny, per la qual s'estableixen els programes dels cursos de formació de monitor/a i de director/a d'activitats d'educació en el lleure infantil i juvenil.

Joventut. Curs de monitors

OBERTA FORMATIVA