La llibreta que acompanya l'aprenentatge

Cada dia, abans de plegar i en format lliure, l'alumnat crea la pàgina de la sessió.

Als cursos que impulsem amb la Clara Vergés i la Núria García es treballa "la llibreta", una eina on es plasmen les vivències de la sessió que ha finalitzat, tant les que són contingut com les emocions viscudes. La llibreta ajuda a cohesionar i viure en primera persona, èssent una eina que també es pot aplicar a les criatures.

La llibreta està present a totes les sessions i manté el lligam del grup un cop finalitzada, ja que es converteix en una llibreta digitalitzada que podeu visualitzar

Orientar i acompanyar infants diagnosticats amb trastorn de Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDA/H) és un repte per a la majoria de professionals que hi treballen, des de l'Escola Efa vetllem per donar a l'alumnat eines i tècniques pràctiques i replicables en el dia a dia.