Nova oferta subvencionada en format online

Hem descobert que és en els moments més difícils, quan som capaços de superar-nos i que la nostra capacitat d’adaptació no té límits.

Aquesta capacitat d’adaptació, ha fet que el Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya hagi ampliat els límits de la formació presencial, de manera que a partir d’ara, ja podem oferir-la en format online. La nostra tasca com a escola de formació, ha estat fer aquesta conversió de manera àgil, mantenint la qualitat i el rigor que caracteritza la nostra formació.

Per fer aquesta conversió hem comptat amb l’equip de professionals del nostre claustre i amb l’equip tecnopedagògic responsable de la teleformació de l’Escola Efa. El resultat, que ja pots trobar a la nostra web, és una àmplia oferta formativa subvencionada en format online i l’oportunitat d’aprofitar el temps que encara estarem a casa, per sortir-ne enfortit. És un bon moment per fer aquells cursos per als quals no trobes el moment, o que et queden massa lluny per poder-los fer. La nostra oferta inclou formació relacionada amb l’educació, l’atenció a les persones, les habilitats interpersonals i la seguretat i salut laboral.

Si t’inscrius als nostres cursos 100% subvencionats, comptaràs en tot moment amb l’acompanyament d’un tutor, tindràs accés a la nostra plataforma de formació i als materials que hem creat especialment perquè els puguis aprofitar al teu ritme, amb una dedicació aproximada d’unes set hores setmanals, i el suport tècnic dels responsables de la teleformació de l’escola.

Seguim treballant pel lleure educatiu i la cultura, seguim treballant per a tu.

OFERTA FORMATIVA SUBVENCIONADA ONLINE