Al vostre servei

L'equip de l'Escola Efa treballem telemàticament i atenem gestions i visites presencials amb cita prèvia. L'oferta de formació online s'ha multiplicat i impartim formacions presencials amb totes les mesures de seguretat.

ATENCIÓ TELEFÒNICA I PER CORREU ELECTRÒNIC

Matins de dilluns a divendres, de 10 a 14 hores.
Tardes de dimarts i dijous, de 15 a 18 hores.

Atenció telefònica

Informació a alumnes
info@escolaefa.cat

Informació a empreses
direccio@escolaefa.cat

Informació sobre formació subvencionada
programes@escolaefa.cat

Administració
acellec@acellec.cat

ATENCIÓ PRESENCIAL

Les entregues de titulacions, carnets i qualsevol gestió o tràmit que requereixi presència física es pot realitzar a la seu de l'Escola Efa, concertant visita prèvia.

Les visites es podran concertar en els següents horaris:

Dimarts, dimecres i dijous, de 10 a 14 hores.
Dimarts i dijous, de 16 a 18 hores.

Per concertar la visita us podeu adreçar a

info@escolaefa.cat

FORMACIÓ ONLINE

Des de l'inici de la crisi sanitària s'ha multiplicat l'oferta de formació online per atendre totes les necessitats de les empreses i entitats del sector. Es poden realitzar per aquest procediment cursos bonificables, formacions subvencionades i cursos de monitors i directors de lleure educatiu online, mercès a una disposició especial de la Direcció General de Joventut.

Trobeu tota l'oferta formativa vigent a l'apartat d'OFERTA FORMATIVA

FORMACIÓ ONLINE

Si teniu interès a proposar, sol·licitar o programar un curs per a la vostra organització, us podeu adreçar a la direcció de l'Escola Efa.

Contracte Escola Efa
direccio@escolaefa.cat

FORMACIÓ PRESENCIAL

Les propostes de formació presencial són gestionades amb tots els protocols de seguretat i prevenció necessaris. Les empreses i organitzacions interessades podren adreçar-se  a la direcció de l'Escola Efa per programar-les i per rebre indicacions i assessorament sobre les mesures que cal adoptar.