Cuidem els socis de l'Acellec i les persones que hi treballen

Gràcies al vincle que tenim amb l’ACELLEC, l’Associació Catalana d’Empreses del Lleure, l’Educació i la Cultura, coneixem la realitat de les empreses vinculades a aquests sectors, i podem oferir cursos amb continguts directament relacionats amb les necessitats del mercat laboral.

Per això, si fas un curs amb nosaltres, pots estar segur que estàs millorant les competències necessàries per al lloc de treball que estàs desenvolupant o el que voldries desenvolupar.

Des de l’escola Efa no ens cansem mai d’explicar el nostres orígens, però potser encara no saps que, com a escola de formació de l’Acellec, un dels nostres objectius principals és el d'impulsar el treball qualitatiu en la promoció, difusió i millora del sector del lleure educatiu i sociocultural.

Per afavorir aquest impuls de promoció, difusió i millora, des de l’escola Efa facilitem que les empreses sòcies gaudeixin d’uns preus especials. Potser això tampoc ho sabies, però si estàs treballant per alguna d’aquestes empreses, tu també pots beneficiar-te dels preus de soci. Per saber si la teva empresa és sòcia de l’Acellec, pots consultar aquest cercador d’empreses sòcies.

No ho dubtis, formar-te a l’escola Efa és una aposta segura pel teu futur laboral!