Acellec digital

Acellec digital és un projecte obert a les empreses del sector del lleure educatiu i sociocultural, que té per objectius fomentar la transformació digital i la creació de nous models de negoci, davant de la nova realitat post Covid19.

A finals del 2020, des de l’ACELLEC i l’escola Efa, en col·laboració amb les nostres empreses associades, vam començar a treballar en la creació d’una plataforma digital que aglutinarà la difusió i gestió d’inscripcions de serveis i activitats del sector amb tres línies genèriques de treball:

1. Lleure obert. Un espai de promoció i difusió pública des d’on es podrà consultar el conjunt de serveis, programacions i activitats dels associats.
  2. Apunta-t’hi. Cadascuna de les activitats o serveis descrits a la plataforma, inclouran la possibilitat de formalitzar la inscripció de forma online.
  3. Pla de formació. El projecte inclou un pla de formació en format teleformació, per donar resposta a les necessitats derivades de l'ús de la futura plataforma i de les noves eines i recursos digitals i telemàtics. Per participar només cal que facis la inscripció a la formació que més et convingui.

Els fons d'aquest projecte provenen del Pla de mesures urgents i ajuts directes per a la reactivació socioeconòmica de Catalunya en l'àmbit del treball i de l'ocupació, promogut pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i està obert a qualsevol empresa del sector. Si tens un projecte empresarial vinculat al lleure educatiu i sociocultural, la teva empresa pot incorporar-se al projecte per adaptar-se al nou context provocat per la Covid19. Suma't a l'Acellec digital contactant amb el responsable del projecte, el Ferran Angulo a través del correu programes@escolaefa.cat o el telèfon 670027788.

T'esprem!