Reforcem la nostra presencia al territori català

El nou conveni de col·laboració entre l’Escola Efa i la Fundació Barberà Promoció ens permet treballar per la promoció econòmica municipal.
A l’Escola Efa atenem les necessitats formatives i de qualificació dels professionals del lleure educatiu i sociocultural, i sempre estem atents a la demanda de servei ciutadà i a la realitat econòmica i empresarial del país.

Amb aquests objectius, recentment hem signat un conveni amb la Fundació Barberà Promoció, responsable de la tasca de promoció econòmica a la ciutat. Des dels seus inicis, l’any 1998, Barberà Promoció ha tingut com a prioritat implementar polítiques actives d’ocupació, programes, projectes i actuacions que afavorissin la situació social, laboral, professional i econòmica de la ciutadania.

La signatura d’aquest nou conveni ens permet oferir, a més, noves oportunitats de formació i de futur laboral en l’àmbit de l’educació en el lleure.
L’escola Efa hem rebut l’acreditació del SOC per desenvolupar, a les aules de la Fundació Barberà Promoció, noves especialitats formatives i certificats de professionalitat com:
  • Dinamització d'activitats de lleure educatiu infantil i juvenil
  • Direcció i coordinació d’activitats d'educació lleure infantil i juvenil
  • Dinamització comunitària
  • Dinamització, programació, desenvolupament d'accions culturals
  • Atenció a l'alumnat necessitats educatives especials (ACNEE)
  • Informació juvenil
  • Mediació comunitària
Aquest nou conveni amplia la col·laboració que ja manteníem entre ambdues entitats des de fa més de tres anys, i que ha donat l’oportunitat de formar-se a un centenar de persones en cursos de Monitores d’activitats de lleure infantil i juvenil, vetlladores i manipulació d’aliments.

Si ets responsable de l’àrea de promoció econòmica de la teva ciutat i desitges rebre més informació de com millorar l’ocupabilitat i professionalització en l’àmbit de l’educació en el lleure, l’educació i la cultura, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Ens pots trobar al telèfon 670 72 06 30 o al correu electrònic direccio@escolaefa.cat.

T’esperem!