La cultura popular i les seccions infantils

Des de l'Escola Efa vam participar a La Jornada Professional de Projectes de Cultura Popular Infantil que es va dura terme el passat dia 5 de maig a Berga.

La Jornada, organitzada per l'Ajuntament de Berga i l'Agrupació Bestiari Festiu i Popular de Catalunya, va comptar amb la col·laboració del Departament de Cultura i Diputació de Barcelona, i es van presentar 4 ponències:

La Patum Infantil de Berga. A càrrec de Sergi Montaner i Miquel Amado (president i membre de la junta respectivament, de l'Associació de La Patum Infantil)

El Bestiari Infantil en el Corpus de la Geltrú. A càrrec de Jaume Inglès, membre de l'Associació d'Amics del Drac de La Geltrú

Formació i estratègies per acompanyar els infants de les seccions infantils. A càrrec de Cristina Oliva, formadora i facilitadora de grups, petita infància i famílies i Marina Civit, directora de l'Escola Efa, Escola de Formació de l'Acellec.

Línies de suport a la formació en matèria de cultura popular. A càrrec d'Oriol Cendra, tècnic de la Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme Cultural

La jornada finalitzà amb una taula rodona i exposició de conclusions del presentador i municador cultural Pau Benavent

L'acte fou retransmès en directe pel canal de youtube de l'Agrupació del Bestiari i el podeu recuperar clicant a la imatge: