L’Acellec participa a Valls a una jornada amb alumnes d’FP que difon les sortides professionals del sector del lleure

Una cinquantena d’alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Ensenyament o Animació Socioesportiva de l’institut Jaume Huguet de Valls assisteixen a la sessió, que compta amb la participació de l’Acellec a través de la responsable del servei d’intermediació i orientació laboral, Gemma Ortiz, i de l’orientadora laboral Erika Rodríguez.

Les àrees de Joventut dels Consells Comarcals de l’Alt Camp, la Conca de Barberà i el Priorat, juntament amb la Coordinació de Joventut al Camp de Tarragona i l’Institut Jaume Huguet, han organitzat una jornada de networking en què set empreses i entitats del sector del lleure i de l’esport han ofert llocs de treball a l’alumnat. La iniciativa s’emmarca en el projecte Odisseu: programa per al retorn i la inserció laboral de joves al medi rural. Entre les empreses convocades, ha explicat la seva activitat l’empresa Ebrealcub SL, associada a l’Acellec, que compta amb una llarga trajectòria en l’organització de les colònies multiesportives de l’estiu.

Els alumnes  han pogut tenir contacte directe amb totes les empreses i entitats, que estan ubicades o presten els seus serveis a les comarques de l’Alt Camp, la Conca de Barberà i el Priorat. Les organitzacions han ofert llocs de treball per a diferents èpoques de l’any, sobretot per a les accions relacionades amb la campanya d’estiu.