Nova seu al barri de Poblenou de Barcelona!

Tant l'Escola Efa com l'Acellec deixem la històrica seu del carrer Vallirana del barri del Farró i ens traslladem a un nou espai al barri de Poblenou de Barcelona, al carrer Ramon Turró, 71.

Les noves instal·lacions compten amb una àmplia zona de treball per a l’equip professional, que ha crescut durant 2021 per atendre nous serveis i obrir noves linies d’actuació en l’àmbit formatiu, de la promoció del l’ocupació i del suport empresarial. Disposa també d’una sala de reunió i dos espais polivalents, que podran acollir trobades i activitats diverses.

Carrer de Ramon Turró, 71
08005 · Barcelona (google maps)
Telèfon: 635 54 61 98 / 670 720 630

L’atenció al públic ha passat ja a ser totalment presencial, sense necessitat de concertar cita prèvia, i l’horari d’obertura, oferta formativa al marge, és de dilluns a divendres, de 10 a 14 hores, i els dimarts i els dijous, de 16 a 18 hores.

Coneix l'equip de treball de l'Escola Efa i l'Acellec