CÀPSULA: l'esport, una eina d'inclusió

El Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de Catalunya s'ha adreçat a l'Acellec i a l'Escola EFA per fer-nos partíceps d'una Càpsula formativa el dia 22 de juny.

PROPOSTA DEL CEESC

Gratuït, el 22 juny 2023, a les 16:30h

Amb l'objectiu de mostrar com l'esport ajuda en la millora de la qualitat de vida de les persones que es troben en risc d'exclusió social i, també, en l'educació en valors a la societat. L'esport o el «fer esport» com a eina de diferents educadores socials que la utilitzen com a mètode per a l'aproximació, la participació o el vincle.

Primer, mostraran in situ el treball que realitzen les tècniques aquàtiques en persones a través d’exercicis físics adaptats a l'aigua, i després, es realitzarà una taula rodona on es tractarà el valor o els valors de l'esport com a pràctica de salut, de benestar personal, d’equip i comunitària i de transformació social a través de diferents professionals amb responsabilitat.

CÀPSULA: L'esport, una eina inclusiva
Data: Dijous, 22 de juny, a les 16.30h.
Lloc: Poliesportiu Estació del Nord. Nàpols, 42, Barcelona.

Inscripció gratuïta

Tota la informació i inscripcions els trobareu al següent enllaç.

L'Escola EFA i el CEESC tenim un conveni de col·laboració amb el que tots els socis/es de Ceesc (Col·legi d'Educadors i Educadores Socials de Catalunya) compten amb un descompte als cursos de l'Escola EFA.