Compartint trajectòries

Hem participat a la taula rodona sobre itineraris professionals del Grau Superior en Educació Infantil de l'Institut Miquel Tarradell.

La Gestora de programes subvencionats de l'Escola EFAUxue Zabaco, ha participat en la taula rodona organitzada per a estudiants del Grau Superior en Educació Infantil de l'Institut Miquel Tarradell.

La taula rodona tenia l'objectiu de compartir la trajectòria professional en l'àmbit educatiu, conversar amb els alumnes sobre possibles itineraris a seguir i respondre alguns dels interrogants al voltant del seu futur professional. La Uxue va poder explicar en primera persona la seva experiència com alumne d'Educació Infantil i la seva elecció de continuar formant-se amb el Grau en Pedagogia, un itinerari que l'ha portat a l'Escola EFA per gestionar el programa Conforcat A Mida de l'Acellec, un programa que permet donar resposta directa a les necessitats formatives de les empreses.

Volem posar en valor iniciatives com aquesta, que faciliten el diàleg entre professionals i estudiants, amb la finalitat de promoure la formació contínua i el contrast amb la realitat dels escenaris educatius i els seus desafiaments.

Contribuïm en una millor preparació per al món laboral dels professionals del sector educatiu!

#Col·laboracióEducativa #d'TaulaRodona #InstitutMiquelTarradell  #EscolaEFA