Aquest 2025 a l'Escola EFA mantenim un catàleg estable de formacions per professionals del lleure educatiu i sociocultural, també ampliem l'oferta formativa amb nous cursos.
Aquest any continuarem oferint atenció individualitzada a l'alumnat, acompanyament de proximitat i voluntat de crear un vincle estret amb les entitats i les empreses que ens sol·liciten cursos. Ho podem fer gràcies a que comptem amb formadores compromeses i especialistes, elles garanteixen un contingut de qualitat, elaboren els materials pedagògics i coneixen de primera mà el sector del lleure educatiu i sociocultural. Apostem per generar experiències significatives i adaptades a la realitat laboral i les necessitats dels profesionals del sector. D'aquesta manera, oferim a l'alumnat un aprenentatge significatiu.
Per realitzar els cursos hi ha diferents possibilitats, cadascuna té les seves virtuts i les seves potencialitats, comptem amb dissenys de formació presencial, online, semipresencial i amb videotrucada. Aquestes són les diferents característiques de cadascuna:
Per tal de facilitar el finançament de la formació, posem a disposició dos instruments de finançament:
Per una banda, la formació programada per les empreses, que permet recuperar la inversió en formació gràcies la bonificació de l'import de la factura amb les quotes de la Seguretat Social, és la coneguda com formació bonificada de Fundae. Amb aquesta eina podem programar cursos a mida per a cada entitat, pensant sempre en l'adquisició i millora de competències de les persones treballadores en el seu lloc de treball. Totes les empreses o entitats, pel fet de pagar les cotitzacions a la Seguretat Social disposen d’un crèdit per invertir en formació (l'import d'aquest crèdit depèn de la quota de formació professional pagada l’any anterior).
L'altre instrument de finançament que oferim és la formació subvencionada, aplicada a la formació d'oferta. Aquests són els cursos disponibles a la nostra pàgina web, oberts a la inscripció individual de les persones treballadores. Tots els cursos de l'Escola EFA estan dissenyats per a professionals del sector que vulguin ampliar les seves competències. A més, no tenen cap cost directe per a l'alumnat, ja que estan 100% subvencionats pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya.
Parel·lelament també oferim programes de formació vinculats als Certificats de Professionalitat. Es tracta de cursos de formació oficial vinculats amb la formació ocupacional, 100% subvencionats pel SOC i adreçats prioritàriament a persones en situació d'atur. Fins ara, únicament oferiem certificats porfessionals de monitor de lleure, aquest 2025 any incorporem el Certificat de Professionalitat en Dinamització Comunitària.
També oferim la possibilitat de programar cursos de monitor/a i director/a de lleure, regulats per la Direcció General de Joventut. Aquests són principalment presencials i els podem dissenyar en qualsevol període o horari (a l'estiu, a les vacances de Nadal, entre setmana, caps de setmana...). A més, tenim experiència en programar monogràfics especialitzats del sector, vinculats a la realitat laboral o a grups de joves, alguns dels cursos que destaquem són: iniciació al lleure, premonitors, vetlladores, monitors de menjadors, monitors de transport escolar, higiene i manipulació d'aliments, entre altres.
Al nostre web es pot descobrir tota l'oferta formativa programada i al nostre catàleg pots consultar totes les possibilitat formatives per programar formacions a mida.
Ens pots contactar per qualsevol dubte, aclariment o per sol·licitar una formació a mida.
info@escolaefa.cat
93 418 02 57