Formació online de l'Escola Efa. T'encaixa?

La qualitat i un bon acompanyament a l'alumne són les claus de l'èxit de la formació online que impartim a l'AULA VIRTUAL de l'Escola Efa.

Garantim la qualitat dels materials pedagògics, la vinculació amb la realitat laboral del sector del lleure, l'educació i la cultura.

Acompanyem en el procés d'aprenentatge per garantir l'assoliment dels conceptes, oferint flexibilitat i compromís.

La formació online ens permet estar a bona part del territori, i arribar a totes les persones que decidiu millorar en les vostres competències professionals.

Què pensen els alumnes que han fet formació online amb nosaltres? Les reflexions i els comentaris dels alumnes que ha cursat formació online a l'AULA VIRTUAL de l'Escola Efa posen sobre la taula una formació de qualitat, actualitzada i compromesa amb els sector:

Molt útil. Ha estat molt amena, i he anat mica en mica assimilant la informació.

Crec que el curs i els continguts s'han ajustat i han sigut adequats.

Per a mi ha estat molt útil, per què he aprés coses noves i he refrescat d'altres. Ha estat molt enriquidor poder llegir les respostes i punts de vista dels companys per veure les coses des d'altres punts de vista. M'ha engrescat a dedicar-me de ple com a monitora de suport.

Ha estat més complet del que esperava, tenint en compte que no és molt llarg.

Tinc la sensació que he aprés, per tant, crec que ha estat útil i ha servit per millorar les meves capacitats.

Aquest curs ha sigut molt interessant, m'ha semblat molt dinàmic, entretingut i penso que m'ha enriquit molt.
He pogut aprendre moltes coses que abans no sabia, he pogut actualitzar-me en molts aspectes: dades, activitats, etc.

Tant el material pedagògic com les diferents aportacions de la tutora i els companys m'han fet créixer molt, he pogut plantejar i replantejar moltes coses sobre aquesta tasca tant maca i he reflexionat molt.

El curs m'ha ajudat a enfortir més la meva capacitat d'empatia i m'ha aportat moltes idees de jocs i activitats.
Ara puc dir que sé més sobre la tasca de monitor de nens amb necessitats educatives especials i penso que estic preparada per portar-la a terme i posar en pràctica moltes coses de les que he après. M'agradaria molt que en un futur proper pogués tenir l'oportunitat de dedicar-me de ple a aquesta feina i progressar professionalment.

Penso que és un curs molt dinàmic i complet, m’ha agradat molt tenir la oportunitat d'interactuar amb el companys i la tutora, llegir i opinar sobre les diferents aportacions d'ells i treballar en grup.

Es nota que per crear el curs s'ha invertit molt d'esforç i temps, molta il·lusió i “carinyo”, hi ha hagut una gran feina de recerca d'informació, de creació d'activitats, etc.
Aquest curs ha superat molt positivament les expectatives que tenia i el recomano totalment.  Moltes gràcies per tot.

Era la primera vegada que feia un curs online, i la veritat és que he quedat molt satisfeta. Tant el material pedagògic com les explicacions de la tutora eren clares i m'han ajudat a seguir el ritme del curs sense problemes. Tornaria a realitzar un curs amb vosaltres sense cap mena de dubte!

Personalment aquest curs m'ha sigut útil per modificar i millorar aspectes laborals, ja que et fa reflexionar sobre situacions que succeeixen al dia a dia amb els infants.

És la primera vegada que faig un Curs Online. M'ha servit per portar a la pràctica diferents estratègies i per apropar-me a les motivacions dels infants.

M´ha estat útil poder compartir experiències i coneixements amb els companys i hem servirà molt per treballar-ho en el dia a dia.

(Opinions d'alumnes que ha cursat foramcions online de l'AULA VIRTUAL de l'Escola Efa durant l'any 2018).

Ens agrada formar a professionals per treballar amb persones!