notícies

Especial agost

Durant el mes d'agost el nostre horari d'oficines i atenció a l'alumnat serà al matí, de 10 a 14. I entre els dies 13 i 24 d'agost estarem tancats per vacances.

Troba el teu curs subvencionat!

Iniciem el curs 2018/2019 amb reptes, motivació i formacions 100% subvencionades que et marcaran noves fites professionals. A l'Escola Efa som entitat beneficiaria dels programes de formació promoguts pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

Els Joves de la Ribera d'Ebre i la Terra Alta més que un grup!

Aquest juliol hem impartit un curs de monitor/a de lleure organitzat pels serveis de joventut de la Terra Alta i la Ribera d'Ebre amb 25 joves inscrits.

Les tardes de juliol són pura energia a Vilafranca del Penedès!

21 alumnes provinents de Vilafranca del Penedès, Pontons, Sant Pere de Riudebitlles, La Torre de Claramunt i Les Cabanyes del Penedès estan cursant el curs de monitors de lleure.

A Les Garrigues els monitors/es són un òrgan!

L'Oficina Jove de Les Garrigues, ubicada a Les Borges Blanques, ha donat la oportunitat a 25 alumnes de formar-se com a monitors/es de lleure.