notícies

La interseccionalitat: una mirada inclusiva

La interseccionalitat es va imposant a poc a poc en els serveis i projectes que s'adrecen a les persones, i molt especialment en el sector de la cultura de proximitat. Però de vegades els conceptes més evidents costen d'explicar d'una manera senzilla. Difícilment trobarem algú més adequat per fer-ho que la Carolina Astudillo, responsable de l'àmbit de Diversitat de QSL, una de les nostres empreses associades, i coordinadora del Col·lectiu i+, Professionals per la Diversitat. La seva llarga trajectòria com a consultora i gestora de serveis d'aquesta naturalesa n'avalen l'opinió i el criteri. No us perdeu aquest article.

L’Acellec commemora el Dia Internacional de l’Educació

L’entitat s’adhereix a la campanya del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya que commemoren la jornada del 24 de gener, Dia Internacional de l’Educació amb diferents actes a la demarcació de Lleida.

La llibreta que acompanya l'aprenentatge

Cada dia, abans de plegar i en format lliure, l'alumnat crea la pàgina de la sessió.

Aneu al cinema!

Sense sostre, una pel·lícula dirigida pel formador de l'Escola Efa, Pep Garrido i per Xesc Cabot, s'estrena el 20 de desembre a les grans pantalles!