notícies

L'Acellec col·labora amb la Fundació Bofill en debats sobre qualitat educativa

La necessitat d'una major connexió entre el sector del lleure educatiu i sociocultural i el sistema educatiu són ben evidents, però no sempre es tradueixen en actuacions visibles i clares. L'Acellec i la Fundació Jaume Bofill han coincidit en dues ocasions durant el mes de maig per explorar possibilitats de col·laboració en projectes de recerca i debat públic sobre qualitat educativa i tot fa preveure que en un futur proper els llaços entre les dues institucions s'enfortiran i produiran algun resultat concret. Membres de la junta directiva es van reunir el 9 de maig amb el director de la Fundació, Ismael Palacín, i uns dies abans, el gerent de l'Acellec va participar a títol personal en un seminari acollit també per la fundació sobre l'impuls de programes d'estiu per afavorir l'aprenentatge durant les vacances.

Cursos de monitor/a a l'estiu!

On passaràs l'estiu? Pots trobar un curs de monitor/a de l'Escola Efa! Si ets a Tarragona, Centelles, Barcelona, Vilassar de Dalt, Vilafranca del Penedès... cerca el teu curs d'estiu!

Vols jugar? Càpsules de jocs!

Vols aprendre nous jocs per dinamitzar grups d'infants d'una forma educativa? Oferim 3 càpsules de jocs independents, però també relacionats. Pots apuntar-te a una única càpsula o bé a totes!!! Tu esculls, tu jugues!

Formació subvencionada, abril, maig juny, juliol.

La formació subvencionada que gestiona i imparteix l'Escola Efa està dirigida a persones treballadores en actiu, assalariades i autònomes de qualsevol sector, i també hi ha alguna plaça per a persones en situació d’atur inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya.

Red Balloon i l'Escola Efa estrenen oferta formativa estable a Tarragona

L'Escola Efa ha acordat amb l'empresa de lleure educatiu Red Balloon, recentment associada a l'Acellec, el llançament d'una oferta formativa estable a Tarragona. El passat diumenge, 20 de març, es va inaugurar la nova seu de l'empresa tarragonina (Nou de Santa Tecla, 14), que compta amb una aula amb capacitat per a realitzar-hi cursos de fins a vint persones. Ja s'han programat cinc cursos a partir del mes d'abril, i l'oferta es renovarà i probablement ampliarà, trimestralment. D'aquesta manera consolidem un espai de servei i formació per a totes les empreses associades i del sector que realitzen activitat a Tarragona i la seva àrea d'influència, i al mateix temps donem suport a una nova iniciativa emprenedora en l'àmbit del lleure. L'Acellec i l'Escola Efa estan treballant per reproduir aquest sistema en altres territoris del país, atenent així la demanda creixent d'empreses que s'aproximen a l'associació per enfortir la xarxa empresarial i ampliar els nostres serveis.