Bones pràctiques Escola Efa

Una de les conclusions a les quals vam arribar fa molt de temps és que l’educació és una tasca conjunta entre tots els actors que hi participen. Per això treballem des d’una perspectiva global quan organitzem formacions per als equips pedagògics, que després seran els responsables d’atendre les persones que participin en els seus projectes educatius i socioculturals.

Ens preparem per al curs 2019-20

Si en algun moment has participat o has mostrat interès en algun dels nostres cursos ens pots ajudar a preparar la nova proposta formativa (curs 2019-20). Volem conèixer la teva opinió. Totes les respostes ens ajudaran a marcar la línia formativa de l'escola. Si ens dediques tres minuts, ens ajudarà :) Moltes gràcies!

Formació bonificable per a empreses

Per aprofitar tots els instruments de finançament, l’Escola Efa s’ocupa de facilitar la bonificació de la inversió en formació.

Opinió de l'alumnat online

La nostra missió és dissenyar una formació de qualitat, actualitzada i compromesa amb els sector, perquè vetllem per formar a professionals que treballen amb les persones.

Formació online reconeguda pel Departament d'Educació

4 dels cursos online de l'Escola de Formació de l'Acellec (Efa) han estat reconeguts com a Formació permanent pel Professorat del Departament d'Educació. Gràcies a això, els docents del sistema públic d'educació que facin els cursos de l'Escola Efa els podran comptabilitzar i usar per al desenvolupament de la seva carrera professional, amb els mateixos efectes que els que s'inclouen als plans de formació del Govern.