Ofertes de feina a la borsa de treball de l'Acellec

Qualsevol persona que estigui buscant feina pot accedir a través del web públic de l'Acellec a a les ofertes de feina que publiquen les empreses sòcies.

Ens comprometem amb la salut infantil

La guia ha estat consensuada amb l'ACELLEC i ha comptat amb la col·laboració i revisió de l'Anna Pons i l'Anna Burgués, dietistes-nutricionistes de IADIN i formadores de l'Escola Efa.

Un altre món?

Sabem que el camí que volem prendre l’escola a Catalunya és el model d’escola inclusiva. Que es posi sobre la taula la inclusió d'infants amb necessitats educatives especials és, sense dubte, una bona notícia.

Formació subvencionada, també per persones en situació d'atur

Saps què la Formació subvencionada no te cap cost per l'alumne, ni cap cost per l'empresa? Saps que als nostres cursos comptem amb places per a persones en situació d'atur?

Formació 100% subvencionada (novembre-desembre)

A l'Escola Efa, entitat beneficiaria dels programes de formació promoguts pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Durant els mesos de novembre i desembre tenim programades formacions 100% subvencionades, que ompliran la teva motxilla de recursos, eines i noves experiències per millorar les teves competències professionals. Apunta't i assegura't la plaça!