notícies

Les experiències formatives de TDAH

Feu un cop d'ull a l'aula... a través de l'àlbum de vivències que han creat col·laborativament els alumnes del curs "Atenció a la diversitat: TDAH" . Un document pedagògic format per retalls de les sessions formatives.

Visita canina a la formació

La intervenció dins el món educatiu té una gran rellevància en l'evolució dels infants diagnosticats amb trastorn de l'espectre autista, des de l'educació es pot contribuir activament en el seu desenvolupament i benestar amb una metodologia adaptada, reforç escolar i adaptació del currículum escolar.

Dones, dones i dones

La majoria de formadores del nostre claustre som dones, la majoria d'alumnes dels nostres cursos som dones, quan fem reunions d'equip la majoria de treballadores som dones, quan busquem persones dirigents per les activitats, rebem una majoria de currículums de dones. Dones, dones i dones.

Setmana Santa... formació de monitor/a!

Per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, organitzant, dinamitzant i avaluant és essencial una bona formació de monitor/a.

Lliurament de Diplomes amb la Fundació Barberà Promoció

Assistim a l'Acte de Lliurament de Diplomes del Programa Complementari de Foment de l'Ocupació Local 2017-2018 gestionat per la Fundació Barberà Promoció.