Formació online reconeguda pel Departament d'Educació

4 dels cursos online de l'Escola de Formació de l'Acellec (Efa) han estat reconeguts com a Formació permanent pel Professorat del Departament d'Educació. Gràcies a això, els docents del sistema públic d'educació que facin els cursos de l'Escola Efa els podran comptabilitzar i usar per al desenvolupament de la seva carrera professional, amb els mateixos efectes que els que s'inclouen als plans de formació del Govern.

Formació 100% subvencionada

octubre - novembre 2019

Cursos de lleure a Mataró i Barcelona

Et vols titular com a monitora o directora de lleure? Escull el teu curs!

Busques feina?

Pots optar a qualsevol de les ofertes de la borsa de treball de l’Acellec, només has de clicar damunt de l’oferta que t’interessi. Si el teu currículum ja és a la nostra borsa només ens hauràs d’indicar el teu DNI. Si no, et demanarem que t’hi donis d’alta.

Càpsules d'estiu. Per a professionals que treballem amb persones

Formacions curtes i intenses, pràctiques i vivencials per créixer com a professionals. Cursos curts, intensiu, directes i concentrats com una càpsula!