notícies

El món canvia, nosaltres també.

2022 + Escola EFA = acompanyament, tracte humà, personalitzat i implicat

L’educació és també un acte de comunicació

Hem iniciat una ronda d’entrevistes quinzenals a Instagram amb les formadores i formadors de l’escola EFA, així com amb altres persones vinculades als nostres projectes. Amb elles i ells reflexionarem sobre l’educació des de molts angles diferents. Volem que els conegueu i que pugueu tastar una mica del que treballem en els nostres cursos.

Cursos subvencionats 2022

Nova oferta formativa subvencionada per a professionals del sector del lleure, la cultura i l'educació que volen ampliar coneixements, desenvolupar noves competències i gaudir de l’experiència d’aprendre.

Orientació i formació professionalitzadora

El servei està destinat a persones individuals i no té cap cost per als usuaris, busca orientar i facilitar formacions a les persones que estan en un procés de cerca de feina i/o volen reorientar i millorar el seu perfil professional. Podran gaudir d'eines i recursos que els facilitin millorar la inserció o les seves condicions laborals.

L’Acellec participa a Valls a una jornada amb alumnes d’FP que difon les sortides professionals del sector del lleure

Una cinquantena d’alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Ensenyament o Animació Socioesportiva de l’institut Jaume Huguet de Valls assisteixen a la sessió, que compta amb la participació de l’Acellec a través de la responsable del servei d’intermediació i orientació laboral, Gemma Ortiz, i de l’orientadora laboral Erika Rodríguez.