notícies

El 2018 l'Acellec i l'Efa adapten els seus cursos a la reforma horària

Els cursos intensius de l'Escola de Formació de l'Acellec (Efa) s'han avançat una hora per aproximar els seus hàbits a la reforma horària. La pausa del migdia tindrà lloc entre les 13 i les 14 hores, per comptes de fer-ho a entre les 14 i les 15 hores, tal com havia sigut habitual fins al moment. D'aquesta manera s'aconsegueix que el dinar es faci abans i que l'activitat formativa finalitzai a les 18 hores, alliberant una hora per a la conciliació i vida social d'alumnes i formadors.

El 2018 et donem impuls

L'Acellec ha culminat durant 2017 un període de consolidació i creixement que ens ha garantit un espai de referència en el sector del lleure educatiu i cultural. Hem reforçat la nostra estructura i hem ampliat del nostre espai de treball. Hem agafat impuls per encarar el 2018 amb optimisme, conscients de les dificultats econòmiques que encara patim, però amb una bona llista de projectes que prioritzen la qualitat en els serveis del sector i formes de desenvolupament sostenibles i socialment sensibles. Tota la força acumulada és a la disposició del sector, de les families, de l'educació, de la cultura, del lleure. La oferim. És el nostre impuls, al servei de la societat.

Saps seduir?

Si has tingut la sort d’assistir a una bona presentació, coneixeràs aquella sensació de voler més, de connexió amb l’orador, de sentir que el temps que has dedicat a aquella persona han estat una bona inversió, i que t’emportes coses que no tenies abans d’asseure’t a escoltar.

Qualificacions cursos Monitor/a i Director/a

A la convocatòria de desembre 2017 de l'Escola Efa s'han titulat 77 monitors/es i 28 directors/es de lleure. Si t'has presentat ja pots consultar els resultats:

Es busca... Director/a de Lleure

El sector del lleure té moltes figures clau, una d’elles la de Director d’activitats, el responsable que coordina, planifica i organitza.