notícies

Cursos de monitor/a. Estiu 2022

Forma't i aconsegueix la titulació oficial que expedeix la Direcció General de Joventut. Aquest estiu a... Barcelona, Cambrils, Mataró, Valls i Sant Pere de Riudebitlles!

Seminaris de l'Escola Efa

Una oportunitat d'especialitzar-te encara més en les temàtiques que més t'interessen.

S'activa la Delegada de Protecció per la prevenció de les violències sexuals en infants i joves

L’Acellec activa la Delegada de Protecció per orientar les empreses en l’aplicació dels protocols per la prevenció de les violències sexuals en infants i joves

Nova seu al barri de Poblenou de Barcelona!

Tant l'Escola Efa com l'Acellec deixem la històrica seu del carrer Vallirana del barri del Farró i ens traslladem a un nou espai al barri de Poblenou de Barcelona, al carrer Ramon Turró, 71.

Curos de monitora i directora de lleure

Tenim moltes ganes de formació presencial! Per aquest motiu hem programat diversos cursos a diferents municipis. És una oportunitat per formar-se com a monitora o directora de lleure, una titulació reconeguda per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.