notícies

Aquest estiu es formarà més de 500 joves en l’àmbit del lleure educatiu

L’oferta s’adreça als nois i noies que volen fer tasques de monitoratge, direcció i premonitoratge. Els cursos començaran a partir de mitjan juny i es programaran arreu de Catalunya.

Delegada de protecció davant de violències sexuals en infants i adolescents

Els serveis i projectes del lleure educatu i sociocultural professional han de ser garantia de seguretat i protecció per als infants i els adolescents en tots els àmbits.

Ets alumne? Opina!

Volem conèixer una mica més sobre vosaltres i la vostra opinió sobre la nostra escola i el funcionament dels cursos que us oferim.

Com abordem l'assetjament per protegir infants i joves?

L'abordatge de l'assetjament entre iguals no és un repte nou, però sí que hi ha nous marcs legals i millores que cal integrar en el lleure, l'educació i la cultura.

#8M2023

Les dones del lleure, l'educació i la cultura treballem per una societat justa i igualitària. Ho fem en el Dia Internacional de la Dona i 364 dies més, cada any.