notícies

Formació en gènere i abordatge de les violències masclistes.

Des de la Direcció General de Joventut, i amb l'organització i la gestió de l'Escola Efa, s'han realitzat 8 formacions en gènere i abordatge de les violències masclistes arreu del territori.

Formació PRO

Formacions subvencionades. Hivern 2019

Prevenció de les violències masclistes

Organitzem aquestes jornades de formació ajustades les necessitats i a les problemàtiques del personal que treballa a les cases de colònies i instal·lacions juvenils.

Ciberbullying: Intervenció socioeducativa

Des del lleure i l'educació sociocultural tenim moltes oportunitats per prevenir el CiberBullying.

Formació continua, una cursa de fons

El responsable de programes subvencionats de l'Escola Efa, Ferran Angulo, explica en aquest article les raons que converteixen la formació continua en una oportunitat per a les empreses i els treballadors del sector del lleure, la cultura i l'educació. Una oferta extensa, variada i especialment pensada per millorar les competències dels professionals que presten serveis en el nostre àmbit. Les empreses amb vocació de servei públic i que fan bandera de la qualitat són les aposten per la formació continua.