Qui és qui a l'Efa? William Arunategui -Willo- (1965)

Creu que en Frodo, del Senyor dels Anells, seria un gran monitor de lleure, perquè és un personatge que educa al mateix temps que aprèn.

L'Acellec col·labora amb la Fundació Bofill en debats sobre qualitat educativa

La necessitat d'una major connexió entre el sector del lleure educatiu i sociocultural i el sistema educatiu són ben evidents, però no sempre es tradueixen en actuacions visibles i clares. L'Acellec i la Fundació Jaume Bofill han coincidit en dues ocasions durant el mes de maig per explorar possibilitats de col·laboració en projectes de recerca i debat públic sobre qualitat educativa i tot fa preveure que en un futur proper els llaços entre les dues institucions s'enfortiran i produiran algun resultat concret. Membres de la junta directiva es van reunir el 9 de maig amb el director de la Fundació, Ismael Palacín, i uns dies abans, el gerent de l'Acellec va participar a títol personal en un seminari acollit també per la fundació sobre l'impuls de programes d'estiu per afavorir l'aprenentatge durant les vacances.

Cursos de monitor/a a l'estiu!

On passaràs l'estiu? Pots trobar un curs de monitor/a de l'Escola Efa! Si ets a Tarragona, Centelles, Barcelona, Vilassar de Dalt, Vilafranca del Penedès... cerca el teu curs d'estiu!

Vols jugar? Càpsules de jocs!

Vols aprendre nous jocs per dinamitzar grups d'infants d'una forma educativa? Oferim 3 càpsules de jocs independents, però també relacionats. Pots apuntar-te a una única càpsula o bé a totes!!! Tu esculls, tu jugues!

Formació subvencionada, abril, maig juny, juliol.

La formació subvencionada que gestiona i imparteix l'Escola Efa està dirigida a persones treballadores en actiu, assalariades i autònomes de qualsevol sector, i també hi ha alguna plaça per a persones en situació d’atur inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya.