notícies

L'EFA recomana

Aquest Sant Jordi volem alimentar-nos de llibres! L'equip de l'Acellec, l'Escola EFA i el claustre de formadors fan recomanacions literàries pensant en els professionals del Lleure l'Educació i la Cultura. Sant Jordi 2024.

Compartint trajectòries

Hem participat a la taula rodona sobre itineraris professionals del Grau Superior en Educació Infantil de l'Institut Miquel Tarradell.

La qualitat en la Formació Contínua

Aquesta setmana vam assistir a la presentació del Model de Qualitat de la Formació Contínua de Catalunya.

#8M2024

Al lleure, l'educació i la cultura: LES DONES SOM PRO!

Participem en l'elaboració de la guia per la prevenció de la discriminació per diversitat afectiva, sexual i de gènere al lleure educatiu i sociocultural

L'Escola EFA i l'Acellec ha participat a la primera reunió del grup de treball per redactar la Guia per introduir la perspectiva LGBTIQ+ en l'àmbit del lleure educatiu infantil i juvenil.