notícies

La borsa de treball de l'Acellec

Busques feina aquest estiu?

Premi d'Assaig Pedagògic Frederic Company i Franquesa

Organitzat pel Col·legi de Pedagogs de Catalunya, aquesta edició tindrà com a tema: INCLUSIÓ VS SEGREGACIÓ. ABORDATGES DES DE LA PEDAGOGIA, amb l'objectiu d'indagar sobre com s'està abordant –o com hauria d'abordar- des de la pedagogia, el foment de la INCLUSIÓ i la lluita contra la SEGREGACIÓ.

Participem a la xerrada de l'Oficina Jove de Treball

Com preparar-se per a treballar a l’estiu i quins són els sectors on les joves poden trobar feina a l’estiu.

Les formadores de l’Escola Efa, referents en alimentació saludable

Les formadores de l’Escola Efa Anna Burgués i Anna Pons, de IADIN Institut d’assessorament dietètic i nutricional, han participat en la revisió de la nova guia de ‘Petits canvis per Menjar Millor’ que ha publicat l’Agència de Salut Pública de Catalunya.

Treballem per a la prevenció i abordatge de l’Abús Sexual Infantil (ASI)

L’Escola Efa està treballant per incorporar el protocol de prevenció i abordatge de l’Abús Sexual Infantil (ASI) a les empreses associades a l’Acellec i forma part del Grup de Treball de la renovació del protocol amb diferents accions formatives. L’objectiu és donar més eines a les empreses per vetllar per la seguretat i reforçar les accions per combatre i prevenir l’abús sexual infantil en les activitats de l’àmbit de l’educació en el lleure.