Al vostre servei

L'equip de l'Escola Efa treballem telemàticament i atenem gestions i visites presencials amb cita prèvia. L'oferta de formació online s'ha multiplicat i impartim formacions presencials amb totes les mesures de seguretat.

La mediació del patrimoni cultural en temps de cura

Helena Minuesa, experta i formadora de l'Escola Efa en mediació cultural, posa en valor en aquest article el paper insubstituïble dels mediadors en l'àmbit patrimonial. Les especials circumstàncies produïdes per la situació d'emergència del covid-19 ens han ajudat a descobrir noves eines per a la difusió del patrimoni però, sobretot, ens han confirmat allò que ja sabíem i que potser no defensem amb prou insistència: la mediació cultural és una eina democràtica al servei dels aprenentatges, el coneixement i la diversitat.

Ara, formació online

Amb més de 5 anys d'experiència en formació online hem fet crèixer la nostra oferta formativa sense perdre l'essència.

Cursos de monitores i directores de lleure

Posem fil a l'agulla per organitzar les formacions de lleure educatiu d'aquest estiu.

Un estiu diferent

Amb ganes de fer activitats, amb molta prudència i dubtes. Des de l'Acellec i l'Escola Efa oferim quatre formacions per acompanyar els equips que han d'adaptar-se a noves normatives i protocols.