notícies

Formació de delegats i delegades dels centres de secundària de Santa Coloma de Gramenet

L’empresa associada a l’Acellec Més Temps Lliure organitza un cap de setmana formatiu per a joves d’entre 12 i 14 anys a una casa de colònies de Santa Margarida de Montbui amb la voluntat que adquireixin eines pràctiques d’acompanyament i escolta grupal entre joves i que millorin les competències personals com a representants de l’alumnat.

El món canvia, nosaltres també.

2022 + Escola EFA = acompanyament, tracte humà, personalitzat i implicat

L’educació és també un acte de comunicació

Hem iniciat una ronda d’entrevistes quinzenals a Instagram amb les formadores i formadors de l’escola EFA, així com amb altres persones vinculades als nostres projectes. Amb elles i ells reflexionarem sobre l’educació des de molts angles diferents. Volem que els conegueu i que pugueu tastar una mica del que treballem en els nostres cursos.

Cursos subvencionats 2022

Nova oferta formativa subvencionada per a professionals del sector del lleure, la cultura i l'educació que volen ampliar coneixements, desenvolupar noves competències i gaudir de l’experiència d’aprendre.

Orientació i formació professionalitzadora

El servei està destinat a persones individuals i no té cap cost per als usuaris, busca orientar i facilitar formacions a les persones que estan en un procés de cerca de feina i/o volen reorientar i millorar el seu perfil professional. Podran gaudir d'eines i recursos que els facilitin millorar la inserció o les seves condicions laborals.