notícies

Troba el teu curs subvencionat!

Vilafranca del Penedès - Barcelona - Rubí

Els Joves de la Ribera d'Ebre i la Terra Alta més que un grup!

Aquest juliol hem impartit un curs de monitor/a de lleure organitzat pels serveis de joventut de la Terra Alta i la Ribera d'Ebre amb 25 joves inscrits.

Les tardes de juliol són pura energia a Vilafranca del Penedès!

21 alumnes provinents de Vilafranca del Penedès, Pontons, Sant Pere de Riudebitlles, La Torre de Claramunt i Les Cabanyes del Penedès estan cursant el curs de monitors de lleure.

A Les Garrigues els monitors/es són un òrgan!

L'Oficina Jove de Les Garrigues, ubicada a Les Borges Blanques, ha donat la oportunitat a 25 alumnes de formar-se com a monitors/es de lleure.

A la Ribera d'Ebre, educació en el lleure

El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre impulsa aquest estiu un curs de Monitor de Menjador i un de Transport Escolar I s’estan formant 15 persones de la comarca que volen acreditar els coneixements necessaris per dur a terme aquestes tasques.