notícies

Obrim les experiències formatives de TDAH

Feu un cop d'ull a l'aula... a través de l'àlbum de vivències que han creat col·laborativament els alumnes del curs "Atenció a la diversitat: TDAH" . Un document pedagògic format per retalls de les sessions formatives.

PDA Bullying

Ja està en marxa la 1a edició de la formació online per combatre el Bullying des del lleure educatiu i sociocultural.

Cursant l'intensiu de Nadal podràs ser director/a de lleure a l'estiu 2019

El curs de director/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir en tasques de coordinació d’equips en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per planificar, organitzar, gestionar, dinamitzar i avaluar projectes de lleure educatiu dirigits a la infància i la joventut en tots els seus aspectes, i a representar-los internament i externament assumint la creació, el control i la dinamització dels equips de monitors.

Aquest Nadal... regala't un curs de monitors/es de lleure!

El curs de monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil és la formació que prepara l’alumnat per intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, i que el capacita per organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure infantil i juvenil en el marc de la programació general d'una organització, aplicant les tècniques específiques d'animació grupal, incidint explícitament en l'educació en valors i atenent les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.

Sortim a la ràdio!

Albert Soler, formador escola Efa ha estat entrevistat a Ràdio Rubí, per explicar els 3 cursos que impartirem al municipi.