notícies

He dit que no, que no i que NO!

Si mai has vist a un nen petit enmig d’un atac d’ira, t’hauràs adonat del gran poder que tenen les emocions sobre el comportament humà. I és que les emocions ens han ajudat durant milers d’anys a sobreviure en situacions de vida o mort.

DIES DE 36 HORES?

No hi ha dubte, o el dia té poques hores o tenim massa coses per fer. I no és que ho diguem nosaltres, ho pots comprovar tu mateix mirant al teu voltant (sempre que tinguis temps per fer-ho!)

AQUÍ NO TORNARÉ MAI MÉS!

La nostra experta, la Mariona Sebastian, recomana evitar sempre els tres errors més habituals que es repeteixen en l’atenció al client.

L'Escola EFA creix i es renova

El claustre de formadors de l'Escola Efa es va reunir el divendres, 15 de setembre, en una llarga i ambiciosa trobada, en la que es van repassar les fites assolides els darrers anys i es van activar grups de treball per renovar continguts i metodologies en un procés de millora continuada. Hi van participar més de 20 formadors, de la seixantena llarga d'integrants de l'equip estable del centre. Les xifres mostren un increment constant de l'activitat formativa els darrers anys i una progressiva ampliació de la oferta, que busca la especialització per atendre amb eficàcia les necessitats reals del sector professional. El 2016 es van realitzar gairebé 150 cursos i es va superar la xifra de 1.800 alumnes anuals, i tot indica que el 2017 aquestes dades seguiran creixent. Els cursos de l'escola, d'altra banda, van rebre durant 2016 una valoració global de 8,72 sobre 10, i els formadors van obtenir una puntuació mitjana de 9,21 sobre 10.

Quatre treballs opten al primer Premi Colònies i Educació

Quatre treballs acadèmics d’estudiants universitaris opten al primer Premi Interuniversitari Colònies i Educació. A finals del mes de juny es va tancar el termini d’inscripció amb els treballs de fi de grau de dos alumnes de la Universitat de Barcelona, un de la Universitat Autònoma de Barcelona i un altre de la Universitat Ramon Llull. Dos d’ells són estudiants d’educació social i els altres dos de professorat per a Educació Primària.