notícies

Busques feina?

Cada setmana entren noves ofertes de treball a la Borsa de l'Acellec.

Be water my friend

Va ser tan ràpid, i anava tan atabalat, que només era conscient de la sensació de no tenir temps, de córrer per arribar a tot arreu. Fins i tot m'adormia somiant en totes les coses que havia de fer al dia següent, per a les que sabia que no tenia temps suficient.

Propostes de recerca per als estudiants que optin al premi Colònies i Educació

Les colònies escolars són encara, malgrat la seva llarga història i la gran riquesa dels seus continguts, un terreny poc explorat pel mòn acadèmic, de manera que les oportunitats d'estudi i recerca són molt nombroses i ofereixen espais d'innovació. Les empreses i entitats del sector suggereixen temàtiques concretes per estimular la investigació.

Al teu ritme

Connexió a internet i un ordinador, això és el que necessites per portar la formació on vulguis i quan vulguis.

El 2018 l'Acellec i l'Efa adapten els seus cursos a la reforma horària

Els cursos intensius de l'Escola de Formació de l'Acellec (Efa) s'han avançat una hora per aproximar els seus hàbits a la reforma horària. La pausa del migdia tindrà lloc entre les 13 i les 14 hores, per comptes de fer-ho a entre les 14 i les 15 hores, tal com havia sigut habitual fins al moment. D'aquesta manera s'aconsegueix que el dinar es faci abans i que l'activitat formativa finalitzai a les 18 hores, alliberant una hora per a la conciliació i vida social d'alumnes i formadors.